Celoroční chytání aneb Sezóna u nás nikdy nekončí | Pro členy Klubu chytání za 100,- Kč na 24 hodin

Třetí den po zahájení letošní sezony se natěšení kluci z JET FISH Junior teamu vydali na naše Jezero zkusit své štěstí a myslím, že se jim i přes drobné zdravotní komplikace jednoho z členů týmu, celkem pěkně zadařilo, což si můžete přečíst i v jejich článku níže:

V únoru jsme s Jonášem Cajskou vyrazili na čtyř denní výpravu na soukromý revír Borek, který se nachází 3 kilometry od Staré Boleslavi, kde bydlíme. Tím pádem je to pro nás jasná volba. Tato voda je bohatě zarybněna všemi druhy ryb. Od menších až po ty kapitální kusy kaprů, amurů, tolstolobiků, ale i ostatních druhů ryb. První noc byla od ryb až nečekaně aktivní. Měli jsme 6 záběrů, ale jen od bílé ryby. Když jsme s Jonášem ráno rozlepili víčka ihned jsme pochopili proč nám byla celou noc značná zima. Teplota se pohybovala okolo mínus čtyř, na veškerých věcech byla ledová krusta, která z prutů zmizela asi až okolo desáté hodiny kdy jsme pruty postupně převezli a čekali na záběr. Po dalších pěti hodinách bez záběru znovu převážíme své nástrahy a lehce přikrmujeme svá místa řepkou a drobnými peletami asi po dvaceti minutách přichází Jonášovi jemný záběr na Dumbles Robin red + A.C. Brusinka, ale bohužel bez úspěchu. Okolo čtvrté hodiny mám na svůj prostřední prut, který je zavezený asi 150m brutální padák. Dobíhám k prutu a již po záseku cítím, že to konečně nebude cejn. Po chvilkovém boji mi v podložce přistál krásný šupináč s mírami 70cm a 7,5kg. S obrovskou radostí ho pouštím zpátky do jeho živlu. Kapr mi zabral na pop up Brusinka pět centimetrů nade dnem. Prut zavážím zpátky na své místo a lehce přikrmuji. Po třiceti minutách mám další záběr ale opět pouze od bílé ryby. Na noc převážím všechny pruty a doufám v záběr od kapra. V pět hodin přijíždí další kolega Michal Urban za námi na naší klubovou vodu. Rychle nabíjí pod své háčky svou oblíbenou kombinaci pop up Dumbles halibut česnek a Dumbles Seafood švestka česnek a zaváží.Mezí tím má Jonáš vysoké teploty a tak jede domu místo něho tam s námi u prutů zůstáva jeho táta. Okolo třetí ráno mě vytáhne ze spacáku jen pár pípanců a v pět mě Michal táhne opět ven do té zimy. V podložce měl krásného šupináče 66cm a 7kg. Spokojeně ho pouští a za okamžik nandavá pod háček svou kombinaci, zaváží prut a jdeme oba dospávat. Nad ránem je na Jonášovi pruty záběr a v podložce skončil lysec 77cm a 7kg. Lysce pouštíme zpět do vody a převážíme všechny pruty. Za celý den se nám nepovedl jediný záběr, a tak pruty převážíme ve 13:00 a potom v 18:00 a doufáme v alespoň jeden. Ten ale bohužel nepřišel v noci teplota opět klesla k -4. Probouzíme se okolo sedmé hodiny. Lehce zklamáni vytahujeme pruty dáváme na ně naše nástrahy v podobě Jet Fish Dumbles + pop up Dumbles s příchutí Robin red + A.C. Brusinka, druhý prut jsou dvě Dumbles Winter Fruit obalené v těstě a na třetí dávám samotný Pop up Brusinka.Zavážíme, ale naděje na záběr už v nás klesá máme na to poslední 4 čtyři hodiny u vody. Do konce našeho pobytu na březích Borku už se nám nepovedl žádný záběr. V minulé sezóně jsme na této vodě chytili spoustu ryb takže nás tato méně uspěšná výprava určitě neodradí od další návštěvy naší klubové vody. Na této výpravě se mě, Jonášovi a Michalovi povedlo chytit pár kusů bílé ryby, 3 kapry okolo sedmi kilogramů a dvě ryby nám zůstaly ve vázkách.